Thursday, August 12, 2010

What not to do with your car

Sapa layan twitter aku mesti bosan ngan aku meroyan pasal jalan sesak je kan. Especially masuk bulan puasa, ya ampun, tak kira waktu traffic backed up everywhere.


Kalau jam camni tak pe gak. Biar ke arah orang nak gi... bukan mana aku nak gi dah.


Tapi hado nasib nak harap? Especially kalau da tanda-tanda awal camni. Beberapa titis ujan je.. alamatnya? Armageddon la jalan KL semua.



Tengok... buktinya? Sentp sungguh. Berejam sangkut. Risau je hari kedua pon kena buka dalam keta.




Seb baik sempat sampai Pavilion with five minutes to spare sebelum waktu berbuka. Layan la Elly, Anne dan Faizal berbuka. Yeay... paling tidak takde la keseorangan cam semalam.

Berbuka apa ek rasanya?


Tuh dia. Makan minum, ada aku kisah? Ala jin kena makan asap yang penting. Heh...

By the way... masa kat Pavilion, spotted this.

Sapa la yang wat keta camni. Mungkin tuan punya rasa stylo, tapi aku rasa semak, dan erm... entahlah. Just lacking in taste.


Reactions:

0 comments: