Tuesday, May 18, 2010

Sesi apakah?

Ni sesi apakah...


Tanpa sebut nama dan mengaibkan kawan-kawan... ni seorang teman ku yang aku rasa pelik (aku rasa la).

Masa gi lepak umah dia semalam - leh dia nak makan nasi.

Tapi yang pelik nya, dalam segala kemewahan, dia makan ni je.

Tuh dia... nasi putih, butter dan keju!!!! Like seriously?

Erm... aku pon skali skala suka makan simple entah kenapa, tapi takde tahap camni. Telur goreng ngan kicap pekat, plus nasi putih. Ok la... I don't know.. this is just weird.

Reactions:

4 comments:

ha? nasik dengan butter? tak mual ke

hahaha i know about nasi planta. but this?

ada kemewahan tapi makan camnie plak...ciannn. tapi ada yg tak dapat makan sbb tiada kemewahan disitu

dia tu suka butter kot. Sbb tu layan dgn nasik gitu pun leh jadi. haha.. ape2 pun mmg weird la